Raqamli marketing

Raqamli marketing

Authors

  • Sarvar Xolmedov
  • Lazizbek Ergashev
  • Abduhakim Yuldashev

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.14741428

Keywords:

raqamli marketing, tarmoq, platformalar, internet, iqtisodiyot

Abstract

Taqdimot davomida hozirgi zamonda raqamli marketingning o‘rni va ijtimoiy tarmoq platformalari haqida
izlanishlar olib bordik. Shu bilan birga, raqamli marketingning tarixiy rivojlanishi, statistik ma’lumotlar, iqtisodiyotda
yuz berayotgan o‘zgarishlarga ta’siri, kelajakdagi istiqbollar va biznesdagi ahamiyati haqida tahlillar o‘tkazildi. Aynan
qaysi platformalar orqali raqamli marketingni rivojlantirish mumkinligi va ulardan qaysilari samarali ekanligi haqida o‘z
takliflarimizni bildirdik. Raqamli marketing yangi imkoniyatlar yaratib, hozirgi raqamli iqtisodiyotning asosiy qismi ekanligini
ta’kidlash mumkin.

Author Biographies

Sarvar Xolmedov

Millat Umidi Universiteti Biznes boshqaruvi
Fakulteti 3-kurs 301-guruh talabalari

Lazizbek Ergashev

Millat Umidi Universiteti Biznes boshqaruvi
Fakulteti 3-kurs 301-guruh talabalari

Abduhakim Yuldashev

Ilmiy rahbar:
TDIU, Biznes boshqaruvi kefedrasi dotsenti, PhD.

Published

2024-12-07

Most read articles by the same author(s)

Loading...