Ta’lim jarayonida bulutli texnologiyalardan foydalanishning didaktik imkoniyatlari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14639980Keywords:
bulutli texnologiyalar, didaktik imkoniyatlar, ta’lim jarayoni, interfaol ta’lim, masofaviy ta’lim.Abstract
Mazkur tadqiqot ta’lim jarayonida bulutli texnologiyalardan foydalanishning didaktik imkoniyatlarini o‘rganishga
bag‘ishlangan. Bulutli texnologiyalar o‘quv jarayonini yanada interfaol, qulay va samarali tashkil etishga yordam beruvchi
zamonaviy vositalardan biridir. Ushbu texnologiyalar talabalarning mustaqil ta’lim olish imkoniyatlarini kengaytiradi,
masofaviy ta’limni qo‘llab-quvvatlaydi va pedagoglarning ta’lim jarayonini boshqarishdagi ish yukini kamaytiradi.
Tadqiqotda bulutli xizmatlardan foydalanishning asosiy afzalliklari, jumladan, ma’lumotlarni saqlash va ulardan tezkor
foydalanish imkoniyati, resurslarning qulay taqsimoti hamda onlayn hamkorlikning ahamiyati ko‘rib chiqilgan. Shu bilan
birga, ta’lim jarayonida bulutli texnologiyalarni joriy qilish uchun zarur bo‘lgan didaktik sharoitlar va usullar tahlil qilingan.
Ushbu mavzu bo‘yicha olib borilgan ishlar natijalari ta’limning sifatini oshirish, ta’lim resurslaridan kengroq foydalanish va
o‘quvchilarning o‘zlashtirish darajasini yaxshilashda bulutli texnologiyalarning ahamiyatini yoritadi. Shu sababli, tadqiqot
natijalari nafaqat nazariy, balki amaliy ahamiyatga ham ega bo‘lib, ta’lim tizimida zamonaviy texnologiyalarni joriy qilishga
xizmat qiladi.
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.