Dual ta’limni joriy qilish metodologiyasi va psixologik jihatlari

Dual ta’limni joriy qilish metodologiyasi va psixologik jihatlari

Authors

  • Sadoqat Siddiqova

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.14531278

Keywords:

dual ta’lim, metodologiya, psixologik omillar, motivatsiya, integratsiya.

Abstract

Maqolada amaliy ta’limni akademik ta’lim bilan uyg‘unlashtirishda dual ta’limning metodologiyasi va
psixologik ta’siri tahlil qilingan. Dual ta’limning rivojlanishi, nazariya va amaliyotni integratsiyalash usullari, talabalarning
motivatsiyasi va ishga tayyorligi kabi psixologik omillar o‘rganilgan. O‘qituvchilar va ish beruvchilarning roliga alohida
e’tibor qaratilib, dual ta’limning zamonaviy mehnat bozoriga moslashishdagi ahamiyati ko‘rsatilgan.

Author Biography

Sadoqat Siddiqova

Buxoro muhandislik-texnologiya instituti rektori,
pedagogika fanlari falsafa doktori (PhD), dotsent

Published

2024-12-07
Loading...