Korxonada marketingning strategik ahamiyati
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14382050Keywords:
marketing strategiyasi, korxona, brend yaratish, raqobatbardoshlik, mijozlar munosabatlari, tahlil, tadqiqot metodologiyasi.Abstract
Ushbu maqola korxonalarda marketingning strategik ahamiyatini o‘rganishga bag‘ishlangan. Unda
marketingning korxona faoliyatidagi o‘rni, uning uzoq muddatli muvaffaqiyatga erishishdagi roli, raqobatbardoshlikni
oshirish, brend yaratish va mijozlar bilan munosabatlarni yaxshilash kabi jihatlar tahlil qilingan. Tadqiqotda marketing
strategiyasining samaradorligini o‘lchashda foydalaniladigan metodologiyalar, shuningdek, marketingni amalga oshirishda
yuzaga keladigan asosiy muammolar va ularning yechimlari ko‘rib chiqilgan. Maqola marketingning strategik ahamiyatini
chuqur tushunishga yordam beradigan ilmiy asoslarni yaratadi va amaliyotda samarali qo‘llanilishi uchun ko‘rsatmalar
taqdim etadi.
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2024 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.