Korxonada marketingning strategik ahamiyati

Korxonada marketingning strategik ahamiyati

Authors

  • Muzaffar Egamberdiyev

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.14382050

Keywords:

marketing strategiyasi, korxona, brend yaratish, raqobatbardoshlik, mijozlar munosabatlari, tahlil, tadqiqot metodologiyasi.

Abstract

Ushbu maqola korxonalarda marketingning strategik ahamiyatini o‘rganishga bag‘ishlangan. Unda
marketingning korxona faoliyatidagi o‘rni, uning uzoq muddatli muvaffaqiyatga erishishdagi roli, raqobatbardoshlikni
oshirish, brend yaratish va mijozlar bilan munosabatlarni yaxshilash kabi jihatlar tahlil qilingan. Tadqiqotda marketing
strategiyasining samaradorligini o‘lchashda foydalaniladigan metodologiyalar, shuningdek, marketingni amalga oshirishda
yuzaga keladigan asosiy muammolar va ularning yechimlari ko‘rib chiqilgan. Maqola marketingning strategik ahamiyatini
chuqur tushunishga yordam beradigan ilmiy asoslarni yaratadi va amaliyotda samarali qo‘llanilishi uchun ko‘rsatmalar
taqdim etadi.

Author Biography

Muzaffar Egamberdiyev

Alfraganus University Iqtisodiyot fakulteti dotsent v.b. (PhD)

Published

2024-11-07
Loading...