Raqamli iqtisodiyot sharoitida korxonalarda raqamli marketingning ahamiyati
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14224780Keywords:
Raqamli marketing, raqamli iqtisodiyot strategiyalari, iste’molchi, raqobatbardoshlik, brend, analitika.Abstract
Hozirgi raqamli iqtisodiyot sharoitida samarali raqamli marketing strategiyalarini amalga oshirish har qanday
sanoatning rivojlanishi uchun muhimdir. Raqamli marketing biznesga maqsadli auditoriyaga erishishga, brend xabardorligini
oshirishga, veb-saytlar trafigini oshirishga, yetakchilarni yaratishga va savdoni oshirishga yordam beradigan keng
ko‘lamli onlayn taktika va texnikani o‘z ichiga oladi. Har qanday korxonada raqamli marketingdan samarali foydalanish
korxona istiqboli uchun muhim hisoblanadi.
Published
2024-11-07
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2024 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.