Raqamli iqtisodiyot sharoitida korxonalarda raqamli marketingning ahamiyati

Raqamli iqtisodiyot sharoitida korxonalarda raqamli marketingning ahamiyati

Authors

  • M.Vohobjonova

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.14224780

Keywords:

Raqamli marketing, raqamli iqtisodiyot strategiyalari, iste’molchi, raqobatbardoshlik, brend, analitika.

Abstract

Hozirgi raqamli iqtisodiyot sharoitida samarali raqamli marketing strategiyalarini amalga oshirish har qanday
sanoatning rivojlanishi uchun muhimdir. Raqamli marketing biznesga maqsadli auditoriyaga erishishga, brend xabardorligini
oshirishga, veb-saytlar trafigini oshirishga, yetakchilarni yaratishga va savdoni oshirishga yordam beradigan keng
ko‘lamli onlayn taktika va texnikani o‘z ichiga oladi. Har qanday korxonada raqamli marketingdan samarali foydalanish
korxona istiqboli uchun muhim hisoblanadi.

Author Biography

M.Vohobjonova

FerPi magistranti

Published

2024-11-07
Loading...