Korxonaning tashqi bozorga chiqishida marketing strategiyasining samaradorligini baholash

Korxonaning tashqi bozorga chiqishida marketing strategiyasining samaradorligini baholash

Authors

  • Boʻribek Akramov

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.14222299

Keywords:

Marketing strategiyalari, baho, bozor, marketing, xalqaro marketing, davlat taraqqiyoti.

Abstract

Korxonaning marketing strategiyasini amalga oshirish jarayonida ko‘plab kutilmagan holatlar yuzaga kelishi
mumkin. Shu sababli, marketingning muhim vazifalaridan biri korxonaning marketing faoliyati samaradorligini baholashdir.
Bu baholash jarayoni o‘z vaqtida va sifatli amalga oshirilganda, bozordagi mavqe va kompaniyaning kelajakdagi
rivojlanishini belgilaydi.

Author Biography

Boʻribek Akramov

Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti
mustaqil izlanuvchisi

Published

2024-11-07
Loading...