Yengil sanoat korxonalarida marketing jarayonlarini tashkil etishning xorij tajribasi

Yengil sanoat korxonalarida marketing jarayonlarini tashkil etishning xorij tajribasi

Authors

  • Fayoza Bazarova

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.14211486

Keywords:

marketing strategiyalari, engil sanoat korxonalari, raqamli marketing, innovasiya va moslashuvchanlik, brend, ijtimoiy mas'uliyat, tezkor moda.

Abstract

Maqolada engil sanoat yoʻnalishidagi etakchi xorijiy kompaniyalarning marketing strategiyalari va amaliyotlari
oʻrganilgan. Mazkur kompaniyalarning marketing strategiyalaridagi oʻziga xos jihatlar tahlil qilinib, Oʻzbekiston
sharoitida ulardan foydalanish imkoniyatlariga baho berilgan. Milliy kompaniyalarning tashqi bozorlarga ekspansiyasini
ta'minlash maqsadida marketing xizmatlarida band boʻlgan mutaxassislarning etakchi xorijiy kompaniyalarda malaka
oshirishlari, milliy ishlab chiqaruvchilar tomonidan raqamli marketing vositalaridan keng foydalanishlari kun tartibidagi
dolzarb vazifalardan hisoblanadi.

Author Biography

Fayoza Bazarova

TDIU “Savdo ishi” kafedrasi dosenti

Published

2024-11-11

Issue

Section

Articles
Loading...