Yengil sanoat korxonalarida marketing jarayonlarini tashkil etishning xorij tajribasi
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14211486Keywords:
marketing strategiyalari, engil sanoat korxonalari, raqamli marketing, innovasiya va moslashuvchanlik, brend, ijtimoiy mas'uliyat, tezkor moda.Abstract
Maqolada engil sanoat yoʻnalishidagi etakchi xorijiy kompaniyalarning marketing strategiyalari va amaliyotlari
oʻrganilgan. Mazkur kompaniyalarning marketing strategiyalaridagi oʻziga xos jihatlar tahlil qilinib, Oʻzbekiston
sharoitida ulardan foydalanish imkoniyatlariga baho berilgan. Milliy kompaniyalarning tashqi bozorlarga ekspansiyasini
ta'minlash maqsadida marketing xizmatlarida band boʻlgan mutaxassislarning etakchi xorijiy kompaniyalarda malaka
oshirishlari, milliy ishlab chiqaruvchilar tomonidan raqamli marketing vositalaridan keng foydalanishlari kun tartibidagi
dolzarb vazifalardan hisoblanadi.
Published
2024-11-11
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2024 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.