Iqtisodiyotni raqamlashtirish sharoitida o‘zbekistonda turizm xizmatlar iste’molini oshirishning ekonometrik tahlili

Iqtisodiyotni raqamlashtirish sharoitida o‘zbekistonda turizm xizmatlar iste’molini oshirishning ekonometrik tahlili

Authors

  • Burxon Dehqonov

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.14211265

Keywords:

Iqtisodiyot, raqamlashtirish, Ichki turizm, madaniy me’ros obyektlari, faol aholi oqimi, sayyohlik xarajatlari, tashkiliy-iqtisodiy mexanizmlar.

Abstract

Ushbu maqolada raqamlashtirish sharoitida O‘zbekistonda bugungi kun turizm salohiyatidan kelib chiqib
uni rivojlantirish imkoniyatlari tahlil qilingan. Bunda turizm turlari va yo‘nalishlari tanlab olingan bo‘lib statistik tadqiqotlar
bilan natijalar ishlab chiqilgan. Natijalarni amaliyotga tadqiq etishda ekonometrik modellar bilan isbotlangan bo‘lib, soha
tashkilotlari uchun amaliyotdga tadqiq qilishga mo‘ljallangan. Turizm iste’moli xarajatlarini ichki turistlar soniga nisbati
olingan bo‘lib kelajakda mehmonxona o‘rnini to‘ldirish va turizmni aktiv turlari ekoturizm obyektlari, agroturizm obyektlari
va MICE turizm obekt sifatida olingan.

Author Biography

Burxon Dehqonov

TDIU “Ilmiy tadqiqot faoliyatini tashkil etish” bo‘limi bosh mutaxassisi,
TDIU “Turizm va mehmonxona biznesi” kafedrasi katta o‘qituvchisi, PhD

Published

2024-11-11

Issue

Section

Articles
Loading...