Iqtisodiyotni raqamlashtirish sharoitida o‘zbekistonda turizm xizmatlar iste’molini oshirishning ekonometrik tahlili
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14211265Keywords:
Iqtisodiyot, raqamlashtirish, Ichki turizm, madaniy me’ros obyektlari, faol aholi oqimi, sayyohlik xarajatlari, tashkiliy-iqtisodiy mexanizmlar.Abstract
Ushbu maqolada raqamlashtirish sharoitida O‘zbekistonda bugungi kun turizm salohiyatidan kelib chiqib
uni rivojlantirish imkoniyatlari tahlil qilingan. Bunda turizm turlari va yo‘nalishlari tanlab olingan bo‘lib statistik tadqiqotlar
bilan natijalar ishlab chiqilgan. Natijalarni amaliyotga tadqiq etishda ekonometrik modellar bilan isbotlangan bo‘lib, soha
tashkilotlari uchun amaliyotdga tadqiq qilishga mo‘ljallangan. Turizm iste’moli xarajatlarini ichki turistlar soniga nisbati
olingan bo‘lib kelajakda mehmonxona o‘rnini to‘ldirish va turizmni aktiv turlari ekoturizm obyektlari, agroturizm obyektlari
va MICE turizm obekt sifatida olingan.
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2024 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.