Marketing tadqiqotlarining iqtisodiy mazmuni, turlari va bozorni segmentlarga ajratish masalalari

Marketing tadqiqotlarining iqtisodiy mazmuni, turlari va bozorni segmentlarga ajratish masalalari

Authors

  • Aziza Valiyeva

Keywords:

marketing, marketing tadqiqotlari, marketing tadqiqotlari turlari, bozorni segmentlarga ajratish.

Abstract

Maqolada marketing tadqiqotlarining iqtisodiy mazmuni, turlari va bozorni segmentlarga ajratish masalalari
yoritilgan. Marketing tadqiqotlari atamasiga iqtisodchi olimlar tomonidan berilgan taʼriflar o‘rganilgan va mualliflik yondashuvi
shakllantirilgan. Marketing tadqiqotlarining turlarini guruhlarga va bozorni segmentlarga ajratish bo‘yicha xulosa
va takliflar ishlab chiqilgan.

Author Biography

Aziza Valiyeva

Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti mustaqil izlanuvchisi

Downloads

Published

2024-08-07
Loading...