Tadbirkorlik faoliyatida mijozlar bilan barqaror aloqalarni o‘rnatishda CRM strategiyalarining roli
Keywords:
tadbirkorlik, xaridor, mijoz ehtiyojlari, biznes strategiyasi, marketing, xaridorlar bilan munosabatlarni boshqarish (CRM), raqobatbardoshlik.Abstract
Ushbu maqola tadbirkorlik faoliyatida mijozlar bilan barqaror aloqalarni ta’minlashda CRM (Customer Relationship
Management) strategiyalarining rolini va ahamiyatini chuqur o‘rganishga bag'ishlangan. CRM tizimlari orqali
mijozlarni jalb qilish, ularni saqlab qolish va ular bilan uzoq muddatli munosabatlarni rivojlantirish tadbirkorlikning muvaffaqiyatiga
bevosita ta’sir ko‘rsatadi. Maqolada samarali CRM strategiyalarini joriy etish orqali mijozlarning ehtiyojlarini
aniq tushunish va ularga mos ravishda xizmat ko‘rsatish yo‘llari tahlil qilinadi. Shuningdek, zamonaviy texnologiyalar
va ma’lumotlarni tahlil qilish vositalaridan foydalanish orqali mijozlar bilan individual yondashuvni ta’minlash va ularning
sadoqatini oshirish mumkinligi muhokama qilinadi.