Korxonalarda korporativ madaniyatni rivojlantirish asoslari

Korxonalarda korporativ madaniyatni rivojlantirish asoslari

Authors

  • Muslima Sadikova

DOI:

https://doi.org/10.55439/GED/vol1_iss11-12/a282

Keywords:

korporativ madaniyat, aksiyadorlik jamiyati, kompaniya, missiya, qadriyat, boshqaruv, samaradorlik.

Abstract

Har qanday kompaniya va tashkilot uchun korporativ madaniyat juda muhim fenomen hisoblanadi. Uning
mavjudligi, aniqrog‘i, yaxshi rivojlangan korporativ madaniyat tashkilotning boshqaruv samaradorligini oshiradi, o‘z
maqsadlarini amalga oshirish intensivligiga hissa qo‘shadi va uning jamoatchilik tomonidan idrok etilishini yaxshilaydi.
Ushbu maqolada korporativ madaniyat etimologiyasi, mohiyati va aksiyadorlik jamiyatlarida korporativ madaniyatni rivojlantirish
zarurati tahlil qilingan.

Author Biography

Muslima Sadikova

TDIU, “Korporativ boshqaruv” kafedrasi PhD. doktoranti

Published

2023-12-05
Loading...