O‘zbekistonda tadbirkorlik subyektlarining raqamli marketingdan foydalanish holati va rivojlanish tendensiyalari

O‘zbekistonda tadbirkorlik subyektlarining raqamli marketingdan foydalanish holati va rivojlanish tendensiyalari

Authors

  • Sanjar Sobirjonov

DOI:

https://doi.org/10.55439/GED/vol1_iss11-12/a195

Keywords:

“Digital government”, “Digital marketing”, “Digital management”, “Kaizen”, “Just in time”, “Big Data” va “Cloud Somputing” moliyaviy menejment, raqamli marketing, marketing imkoniyatlari, marketing texnologiyalari, samaradorlikni baholash, raqamli transformallashuv, sun’iy intellekt.

Abstract

Mazkur maqolada respublikamizning qator viloyat va shaharlarida tadbirkorlarning raqamli marketing texnologiyalarini
joriy etilish holatini baholash va faoliyat yuritishiga ta’sir ko‘rsatuvchi omillar so‘rovnoma asnosida tahliliy
o‘rganilgan.

Author Biography

Sanjar Sobirjonov

PhD, Toshkent moliya instituti dotsenti

Sobirjonov Sanjar Sobirjonovich

Published

2023-12-05
Loading...