Korxonalarning tashqi iqtisodiy faoliyatdagi raqobatdoshligini ta’minlashda marketingdan foydalanish
DOI:
https://doi.org/10.55439/GED/vol1_iss11-12/a188Keywords:
tashqi iqtisodiy faoliyat, marketing, xalqaro marketing, raqobat, raqobatdoshlik, raqobatdoshlikka ta’sir etuvchi omillar, raqobatli ustunlik, eksport salohiyati, diversifikatsiya.Abstract
Ushbu maqolada tashqi iqtisodiy faoliyatda marketingdan foydalanishning nazariy asoslari, xalqaro bozorda
tadbirkorlik yuritish bilan bog‘liq muammolar o‘rganilgan. Korxonalarning tashqi iqtisodiy faoliyatdagi raqobatdoshligini
baholashning uslublari tahlil etilgan. Raqobatdoshlikka ta’sir etuvchi diversifikatsiya, modernizatsiya va innovatsion
omillarning ta’siri tahlil etilgan va mamlakat eksport salohiyatini oshirishda ularning muhim ahamiyat kasb etishi ochib
berilgan va izohlangan.

Downloads
Published
2023-12-05
Issue
Section
Articles