Kichik biznes korxonalarida B2B bozorini tizimli tashkil etishning uslubiy jihatlari

Kichik biznes korxonalarida B2B bozorini tizimli tashkil etishning uslubiy jihatlari

Authors

  • Gulnoza Zakirova

Keywords:

B2B bozori, bozor infratuzilmasi, kichik biznes subyektlari, miqdoriy ko‘rsatkichlar, sifat ko‘rsatkichlari, bozor tarmoqlari, investitsiya, investorlar.

Abstract

Ushbu maqolada kichik biznes korxonalarida B2B bozori infratuzilmasini tizimli tashkil etish va uning istiqbollari
xususida uslubiy mulohazalar bayon etiladi. Kichik biznes korxonalarini tashkil etishda B2B bozorining qay darajada
o‘ringa ega ekanligi, B2B bozorining qay tariqa tashkil etilishi, ularning tarkibiy tuzilishlari haqida ta’kidlab o‘tiladi. B2B
bozorining dastaklar hamda bozornining umumiy xususiyatlari yoritilgan. Kichik biznes korxonalari tarkibidagi iqtisodiy
tarmoqlarning roli va ahamiyati ilgari surilgan.

Author Biography

Gulnoza Zakirova

“Ma’mun universiteti” NTM “Iqtisodiyot” kafedrasi o‘qituvchisi
Urganch davlat universiteti mustaqil izlanuvchisi

Downloads

Published

2024-04-30
Loading...