Franshizalarni jalb qilishda davlat boshqaruvi tizimida marketing tadqiqotlarining ahamiyati

Franshizalarni jalb qilishda davlat boshqaruvi tizimida marketing tadqiqotlarining ahamiyati

Authors

  • Anvar Xodjayev

Keywords:

Marketing tadqiqotlari; franshiza; diversifikat; Sun’iy intellekt (AI).

Abstract

Franshiza tizimi, jahon iqtisodiyotida muhim o‘rni bor bo‘lgan, xususiy va davlat sektorlari o‘rtasidagi
ko‘prikdir. Biroq franshizalarni jalb qilishda va ular bilan ishlashda ko‘plab davlat boshqaruvi tizimlari turli muammolarga
duch keladi. Bu muammolar asosan marketing tadqiqotlarining yetarlicha samarali joriy etilmayotgani, ma’lumotlarning
eskirishi, shuningdek, ichki va tashqi muloqotning samarasizligidan kelib chiqadi. Tahlil qilingan muammolar orasida
marketing strategiyalarining eskirishi, bozor tadqiqotlarining yetarli darajada olib borilmayotgani, hamda raqobatbardosh
muhitdagi o‘zgarishlarga tezkor javob berish mexanizmlarining yo‘qligi kabi masalalar mavjud.

Author Biography

Anvar Xodjayev

Buxoro Davlat universiteti “Iqtisodiyot” kafedrasi o‘qituvchisi

Downloads

Published

2024-04-30
Loading...