Mamlakatimizda turizm tashkilotlari faoliyatini qo‘llab-quvvatlash maqsadida marketing instrumentlari orqali samarali tizim yaratish
Keywords:
Turizm, turistik xizmatlar, bozor mexanizmlar, marketing, tadbirkorlik subyektlari, marketing tadqiqotlari, axborot, maslahat xizmatlari.Abstract
Turistik korxona va tashkilotlarni rivojlantirish strategiyasini tanlash va ishlab chiqish uchun boshqaruv jarayonidagi
menejerlar ularni qidirish, qayta ishlash va tahlil qilish bilan bog‘liq tezkor ma’lumotlarga muhtoj. Odatda, ushbu
jarayonlar katta sarf-xarajatlar evaziga amalga oshiriladi. Bu esa turistik xizmatlar tannarxining oshishiga sabab bo‘ladi
va demak, uning jahon bozoridagi raqobatbardoshligiga salbiy ta’sir ko‘rsatadi. Maqolada, ushbu xarajatlardan samarali
foydalanishda mexanizmlar yaratilishi va amaliyotga joriy etilishi xaqida bayon etilgan.

Downloads
Published
2024-04-30
Issue
Section
Articles