Lizing munosabatlarini rivojlantirishda raqamli marketing strategiyalari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.13166169Keywords:
Marketing, raqamli marketing, strategiya, marketing strategiyasi, lizing munosabatlari.Abstract
Hozirgi kunda barcha samarali faoliyat ko‘rsatayotgan korxonalarning asosiy tarkibiy qismi raqamli marketing
hisoblanadi. Korxonalar globallashuv sharoitida raqamli marketing strategiyalarini amalga oshirishi, o‘z mijozlarini
jalb etish va raqobatli ustunliklarni ushlab turish uchun turli raqamli vositalar va usullardan foydalanishlari, o‘z raqobatchilaridan
bir qadam oldinda yurishlari, raqamli marketingning ilg‘or yondashuv va strategiyalarini taklif etishlari juda
muhim. Maqolada lizing munosabatlarini rivojlantirishda raqamli marketing strategiyasiga qo‘yiladigan ba’zi talablar ko‘rib
chiqilgan.

Downloads
Published
2024-02-29
Issue
Section
Articles