Lizing munosabatlarini rivojlantirishda raqamli marketing strategiyalari

Lizing munosabatlarini rivojlantirishda raqamli marketing strategiyalari

Authors

  • Feruza Yusupova

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.13166169

Keywords:

Marketing, raqamli marketing, strategiya, marketing strategiyasi, lizing munosabatlari.

Abstract

Hozirgi kunda barcha samarali faoliyat ko‘rsatayotgan korxonalarning asosiy tarkibiy qismi raqamli marketing
hisoblanadi. Korxonalar globallashuv sharoitida raqamli marketing strategiyalarini amalga oshirishi, o‘z mijozlarini
jalb etish va raqobatli ustunliklarni ushlab turish uchun turli raqamli vositalar va usullardan foydalanishlari, o‘z raqobatchilaridan
bir qadam oldinda yurishlari, raqamli marketingning ilg‘or yondashuv va strategiyalarini taklif etishlari juda
muhim. Maqolada lizing munosabatlarini rivojlantirishda raqamli marketing strategiyasiga qo‘yiladigan ba’zi talablar ko‘rib
chiqilgan.

Author Biography

Feruza Yusupova

PhD, Ma'mun universiteti NTM

Downloads

Published

2024-02-29
Loading...